mådang, lov.

nu är det höstlov, mysigare kunde det varit, om min kära pojkvän inte jobba andra skift!  men nu gör huet det, haha ;D   iaf, veckan ser bra ut. :D älsk kommer ikväll, imorgon blir det frukost bullar :D mums.  ja, sen på onsdag, hämtar jag alice på dagis, och sen blir det full fart hela den dagen, och såklart sover hon över! och på torsdagen då hade mamma och jag tänkt ta med henne till tropikariet, och sen macdonalds :$ haha alltid lika gott! :)  jo, ska till tandläkaren också på torsdag -.-  haha, sen händer ju min överraskning till er också, som anya är sjukt nyfiken på :D haha  sen blir det mycket sovande med älsk! och på fredag är det mys kväll för oss, sen på lördag blir det väla! :D  och sen på lördags kvällen, har vi halloween middag, brödrarna och deras familjer kommer. :) ska köpa dräkt på onsdag också kom jag på, som jag redan kollat ut! ;D  och sen smink :) 
iaf, så vaknade jag av att älsk skulle springa och kissa, haha ;b sen somnade vi inte igen, och sen gick jag ner ocg gjorde frukost till oss. :)  sen efter han dragit hemåt, körde mamma och jag ut :)  flower team toysarus apoteket och cg! :)  och nu sitter jag och väntar på middag, fiskpinnar med potatoismos :D haha ;D  sen blir det läsa eller sova någon timme :) 
jag ska försöka ändra min design på bloggen i veckan, hela. och sen försöka få min blogg lite roligare med mer intressanta inlägg.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0