lördag.

godmorgon alla glada, själv har man vatt vaken sen 08,00! :) 
kvällen igår blev fantastisk! det blev god mat, bagge för min del. muuums :D och pizza för han, två tummar ner. haha ;D vi börja se the movie-sex and the city, men avsluta aldrig, för mat och idol kom imellan, sen blev vi trötta.  så efter kollat vem som åkte ur idol, blev det nattinatti.  han är bäst.
han väckte mig dock kvart i sex imorse! han skulle på sitt håll och jag mitt, närme bestämt, han skulle upp i värmland den jävlen och få lite värme, skämt åsiod. haha, nu har jag snart gjort klar mig, ska braa fixa håret, sen blir det att jag kör till höganäs! :) och ikväll kommer bästis dit, så blir det fart, och vi sover hos hennes fafa. :D  och kommer hem imorgon, då jag berättar allt! om det är ngt att skryta över ;D haha.
va rädd om dig min älskade. <3


puss

Kommentarer
Postat av: Nickelec.

Kul det med Värmland, mycket :) HAHA! <3

2008-10-26 @ 02:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0