lördag morgon.

fan vad jag blir irriterad på folk som hela tiden ska sitta och skryta, suck. ;s

förlåt för ett försent inlägg och för en agrresiv inledning, men jag var tvungen.  iaf, skolan igår gick jätte bra! det är skönt när det går bra sista gångner, mormor och mamma var där och åt. såja, sen blev det att vi delade upp dricksen, 15 delade vi den på, och det blev var 428, sen blev där lite kroner över, som vi som var kvar delade på, blev väl fyra kroner var till? haha och sen några 50 öringar! :D  sen på kvällen blev det hem till älskling, och så gick vi till poddy, som blev 21! grattis! kolla idol där, och sen kilade vi hemåt. :) dock somnade vi rätt snabbt, för så trött jag var ;s tråkigt när det blir så. menmen! nu är jag hemma, och ätit lite frukost som jag fick ner, och elva ska vi lämna pappas bil, sen blir det väla! :D får hoppas jag hittar jeansen jag vill ha, bild kommer senare om jag finner de! :D   nej, nu ska jag göra v mig.



puss


älskling, var rädd om dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0