löjliga? mmhm.

förlåt för att det inte blev någon uppdatering idag! men det blev helt fel i morse, jag fick springa till bussen! fyfan och då menar jag springa på riktigt, hahaha. men hann! :) ja, och skolan gick bra! blev ingen servering för mig idag! kanske imorgon, jag vet inte. får se vilket humör jag är på. för jag var inte speciellt glad i morse.. fick stå hela jävla vägen. eller till stattena, MÖG.  jaja, tog bussen hem. och sen var det bara att äta och sen hem till älskling. :)
förresten så var pappa och jag lite löjliga när jag skulle sätta igång diskmaskinen, för han glasögon hade typ x1000 lager fett på glasen, så de behövdes verkligen tvättas, så vi slängde in de i diskmaskinen! :D haha, och nog blev det bra, javisst! som nya.  hahaha :D 
och kvällen hos älskling, var som vanligt underbar. :)  gud så kär jag är. :D  jag klippte och färga has hår också.

nej nu ska jag bege mig ner till min säng för natten. mys, skulle dock vatt x10000 bättre med en viss nicklas persson där i. men det ser tomt ut. 



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0