john kom på en gång.

mjo, det kan jag lova. han kom på en gång, och snabbt gick det för honom idag! ni som inte förstår, de är john blund jag snackar om.
nej, jag gick som sakt och köpte det innan, blev batteri också. förresten så hade jag azzar med mig, och jag ragga upp juffs i bjuv, sötis. :* glad du finns i bjuv nu, vilket betyder vi kan ses tusen gånger oftare :$ hehe.  iaf, sen på hem vägen, svängde azzar och jag in på sq, azzar flörta till sig en kebab bit, lång jävel av osman :D  kevin som vanligt var där och åt, det är rätt otroligt om han INTE är där. nej nu ska vi inte vara elaka. sen när jag kom hem, såg jag att jag verkligen behövde städa upp rummet.
nej nu blir det sova.  sovmorgon i morgon som sakt, yeah.



puss

Kommentarer
Postat av: josefin

och det är skönt att veta att det finns en filla i bjuv också. :$ <3

2008-10-13 @ 09:00:57
URL: http://juffemedkniven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0