i gott it back for the moment.

detta med att bloggandet, kommer och går, samt hur jag mår.
just nu känns allt bra?! låt det vara så tack. och eftersom jag mår bra, har jag lust att skriva, så då är det lika bra att göra de, så jag inte tappar alla mina få tappra läsare. för jag vet ni är där ;b
iaf, igår kom jag hem till älskling, så kollade vi vem som åkte ur idol. -var det rätt tyckte ni?   hon har vatt både bra och dålig, men jag kan ju säga där är andra som jag tyckte skulle åka ut innan henne!  nu har vi iaf sett att inte svenska folket röstar efter utseendet, för då skulle aldrig hon stå där.  för hon är ändå den sötaste där tycker jag. :)  
nej, sen somnade vi gott, men min kära pokjvän drömmer alltid att han trillar, och sist han gjorde det, hoppade han i hela sängen så jag också vakna. i natt drömmde han det igen, att han åkte skidor och trilla, men han hoppa inte vad jag kännde av, men vakna gjorde jag ändå, så det blev lite tv sen somnade vi åter igen  i lugn och ro ;b och liv blev det där i morse, när deras rara vovve satte igång och skälla. mmhm, haha. :)  sen körde han hem mig vid ett. och sen dess har jag inte fördrivit tiden med något vettigt, spela bubbel shooter, som finns på kaninkul.se.  hahaha, och jag klara det äntligen!  och sen frös jag, och varm blev jag aldrig, så jag bestämde mig för att cykla och sola, så det blev det! :)
nej, snart kommer nog pappa hem igen, han är ute med azzar, så ska jag se om jag kan få kina mat istället (A) hehe, får hoppas.   sen blir det älsk ikväll.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0