godmorgon torsdag.

kök idag igen, inte mycket att göra idag om jag inte minns fel?
just nu; sitter och lyssnar på mtv! det är den sweet homw alabama, haha, och sitter och äter en tvekaka :D  muums, mamma köper det när hon är i höganäs och tänker på det, för jag har bara sett de där?! och de är så djävulskt goda, att igår kväll fick jag klämma ner två :$ haha, tjuggis.   jag har det inte alls stressigt i morse, men jag vill bli klar, så jag skulle hinna äta min macka. :D haha. ska snart sända iväg ett godmorgon sms till älsk! mmhm. haha, jo förresten, igår när vi låg i hans säng, började jag lära han lite danska, sen började vi snacka lite tysta räkneord, (och som ni kanske vet har tyskan och danska nästan samma, de har också entalet före tiotalet) hahaha, så blev det ena dansk och det ena tyskt. det var rätt kul tyckte jag. haha, sen la vi ner det ;b 
nej nu blir det packa ner i väskan, sen blir det dricka och gå.  ush, när jag kommer hem blir det iaf älskling. <3



puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tro mig! jag saknar oss något djävulskt enormt :( satt och väntade vid bussen på dig idag ._. du kom inte :(((

2008-10-23 @ 21:12:57
Postat av: Olivia

DET VAR JAG SOM KOMMENTERADE ANONYMT :$

2008-10-23 @ 21:13:36
URL: http://oliwea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0