godmorgon tisdag.

godmorgon alla söta bloggläsare. :)  jag vaknade av att älskling vaknade, som vanligt. haha ;b   jag vakna riktigt många gånger om natten, men det är nog för att jag inte är van att ligga och trängas i min lilla säng, men det är mysigt, riktigt. <3
iaf, jag är trött. och ska snart igen lägga mig i sängen för att läsa lite, sen ikväll ska jag och sola! :)  annars vet jag inte vad som händer, kanske blir lite sims2.. känner för det riktigt mycket ;s men alltid när jag startat det, tröttnar jag direkt. haha ;b nej. ge mig sims3 :D    
just det, kom på att jag har läxa över lovet. :( näringslära och danska ;s ja, får väl ta de i morgon när alice ligger och sover. 
nej, ge mig kväll nu igen, så älskling kan komma och lägga sig brevid mig :$ <3




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0