fredag.

arh, ge mig kväll nu!  för då är det mys med älskling, får se vad han har hittat på :$ hihi.
nej, jag blev sen imorse, gick ut till bussen, men kom på att jag inte ville ha den jackan, så jag gick hem och byta, så jag missa bussen, sen gick jag istället till tåget. satt där bara i 35 minuter :s hahaha fråga inte varför.  iaf, väl i skolan gick dagen snabbt, och som vanligt, hade jag och malin välidgt kul! ;D haha, hon är så härlig! 
och sen när vi skulle hem, så skulle hon ta samma buss som mig, så hade vi fem minuter på oss! så sa jag att vi hoppa av på GA istället, och gick/jogga/sprang ner till bibliotkeket, haha, men tur var så hann vi ;D  
och nu har jag lov! härligt!  och lovet kan ju inte börja bättre med en underbar fredag, men den man älskar mest?! :D även anya var här innan, och titta in snabbt! imorgon träffar jag henne mer, och mormor. :D  förresten så fick jag två hundra av farfar igår till marknaden, och idag fick jag två hundra till ;s haha.  nej, nu ska jag nog läsa lite ur mig bok eller ngt, måste fördriva tiden.  
jag uppdaterar er i morgon innan jag åker! :)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0