en skrattande torsdag.

nu sitter jag med bleknings färg i håret, har nyss gjort ett av det bästa jag vet, renbäddat sängen! det finns ignet, och då menar jag ingeting, som är mysigare än att gå och lägga dig där under sen, och det luktar så himla gott med nya rena lakan, arh!   (mysigare kan självklart vara med en pojkvän där under också!)
nej, men idag kan jag säga har inte vatt en tråkig stund, möjligt på bussen till skolan. men ni förstår.  jag hann tillochmed få ner lite tvekakor i magen innan jag satte mig på bussen, menherregud vilket magknip jag fick. magen är inte van..  iaf, väl i skolan hade jag och malin roligt, så gott som hela dagen :D haha, så jävla bra vi är! ;D
sen var det hem, och kom älsk och hämta mig. så har jag och han mysit. :* var även på allivs.  arh, han är underbar, punkt slut.
nej, nu ska jag in i duschen, sen ska jag krypa ner i sängen och sova! :) sovmorgon i morgon! muuuums. 


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0