en kväll i lugn?

nåja, söndag kväll. 
har faktiskt läst lite i min bok, inte den femte syster, utan den jag läste innan. jag är riktigt dålig på att läsa. förutom när jag läste den.. som anya har nu, glömt namnet, men det var nog "om jag aldrig sett honom". den är riktigt rysligt bra! ska nog läsa den en gång till när jag får tillbaka den. jaa, så får det bli. nej, men sen kollade jag på tv lite. :)  nu har jag bestämmt mig för att ut och gå, ska gå till allivs och köpa muosé. klart jag kan vänta, för jag behöver inte det nu direkt, men jag vill ut och gå. andas ut, och sen är det en så mysig kväll. :)
skol veckan bli skön. dock har vi bytat schema så vi får alltig länge tycker jag ;S men varför måndag och fredag har jag sovmorgon, en timme. och det gör faktiskt mycket. :)  och på torsdags ska jag vara ledig hela dagen. :D skönt.
nej, nu blir det ut och gå. :) sen åtta blir det aa, sen efter det en halvtimme av singelmammor, eller ensam mamma söker. ngt av det heter det ;b 



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0