"den femte systern"

goddag alla glad, och mindre glada. haha ;D
skolan gick bra, dock var det riktigt segt på danskan, men nu när jag har valt det, och jag vill ju verkligen kunna danska, får jag stå ut! (Y)  sen var det engelska som vi kolla på en film, gjorde det nu tre gånger, det är en som medeltidisk film, med soldater på hästar som slåss och grejjar! haha, gillar jag inte. tycker riktigt synd om hästarna ;s  uus. sen var det matte, och igår gick det bra. idag mindre bra? ;s jag hatar skalor! fan ska jag kunna det för?!  herregud..  nej, sen var det hem. och jag satt som vanligt längst ut, och jag blev tröttare och tröttare, och somnade till, men lika snabbt piggna jag till när jag höll på att trilla ner i golvet. hahaha, fifan vad rädd jag blev, fick i panik ta tag i den gula grejen och klara mig. sen var jag inte nära på att somna fler gånger ;b haha.   och när jag kom hem, var det middag, och sen körde pappa och jag till familia, blev tre nya stövlar! :D mums.  (bilden där nere)   och nu har jag precis städat upp på mitt rum, bestämt kläder för i morgon, så kan jag ligga lite längre ;b haha. blir att låna mammas tunika imorgon! :D om jag nu får ;b   nej, nu ska jag slänga mig in i duschen, förresten så läser jag en bok om mitt stjärntecken! :D som jag fick av min moster i lördags :D det ska bli kul att se vad den säger, eftersom jag är beroende av att läsa mitt horoskop varje dag, så passa ju denna! :D sen fick jag en bok av mamma innan idag, den vekar bra som heter "den femte systern" 
-ett skarpt brakande ljud hördes. de kom från en lägenhets inre och lät som när torra plankor knäcks under en våldsam kraft. -shit, sa jannike. vad var det?  -det måste ha kommit från grannen, viskade elisabeth. -du sa ju att det inte fanns några grannar. alla lampor  som elisabeth hade tänt i hallen utanför biblioteket var släckta nu. någon ville att det skulle vara mörkt. en kall vinetnatt för mer än 170 år sedan lyckas en man vid namn karmelius öppna porten till helvetet med hjälp av sina fem döttrar. hans plan var att en av döttrarna ska föda djävulen i världen.men ritualerna avbryts då karmelius spärras in och avrättas. 200 år senare blir den gravida elisabeth och hennes 16 åriga praktikant jannike anfallna av en vätte. jannike dras in i en värld av levande döda och ondska som kan ta mänskliga former. allt tyder på att någon av karmelius ättlingar är i full färd med att förverkliga sin förfaders plan.
visst verkar den bra!? :D om nu  någon orkade läsa allt ;b



puss




Kommentarer
Postat av: cassie

KATTER ÄR BÄST! ;)

2008-10-07 @ 20:13:13
URL: http://whatilike.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0