åh herre min skapare..

för första gången i mitt liv när jag går till tandläkaren är jag INTE orolig över att jag skulle ha ett hål, eller så! och för första gången jag släppt det.. visar det sig att jag har! det är inget hål dock, utan "hålet" är inne i tanden ;s hum, jaja. ska laga det den 27 .. och skoja om jag är rädd :S fifan.. det är min största skräck!  laga ett hål ;s  uuuh.
iaf överraskningen var tandsmycke :D mmhm :D  bild kommer ikväll, om jag får någon bra! ;D  efter vi vatt i stan, åkte vi till väla, blev en klocka :D som jag fick, jag vet inte. haha ;D och sen gick mamma jag alice azzar och hämtade lucas på dagis. :) så nu är här full fart, haha ;D 
ska ner och leka lite, för leksaker växer jag aldrig ifrån, jag skulle nog egentligen jobbat på ett dagis ;b hahah.
i natt kommer älskling och ordnat natten :D:D



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0