torsdag morgon.

godmorgon alla glada!  och grattis till jeffis bästis. :D <3 19år, dags att mogna lite ;b haha. :)
nej, jag tog 20 minuter sovmorgon, känns inte av. jag vaknade en kvart innan min klocka skulle ringa, vilket jag hatar.. allt inom en halvtimme att vakna innan klockan ringer, är en mardröm! och det värsta som stör mig, är att vakna 2 minuter innan den ska ringa. arh!  iaf, jag är så gott som klar.  ska bara slänga på kläder och en mössa som får dölja mitt hår idag, eftersom jag inte orkar göra v det :( haha.  sen får det bli ett glas varmoboy. mmmhm. :*  och sen ut i kylan, ska kolla hur kalt det är sen också! :)  nej, nu blir det bege sig och flytta pappa till jobb! haha.
jag tänker på dig min älskade, allt kommer bli bra älskling. <3


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0