tisdag.

ohh, vet ni vad jag är sugen på?! :D  varm oboy med lussebulle, finns det något godare?!  knappast!  
dagen har varit full, alltså inte full onykter utan full proppad. haha. skolan var rätt seg.. iofs hade vi rätt kul på danskan när vi skrev en berättelse ;b hahaha :D  "han nös i tio minuter så han kvävdes" haha. :D  nej, men sen var det engelska matte svenska. dock hade vi aldrig svenska, utan fick gå hem. :D  arh, bertil. <3  haha , det är då vår super duper snälla engelska / svenska lärare, lovar. finns ingen snällare än honom! det är sjukt :s vi gör aldrig något, han tjatar aldrig, han kommer med saft, godis ja. arh. :D iaf, väl hemma blev det middag, sen hem till älskling. :) där blev det mys&bus.  :*   sen vid halv sju, stack jag och spela, både vanlig lektion, och övning inför konsertern i morgon! ;D  kommer gå fint.. får jag hoppas. :) nej, nu ska jag ringa mamma, och sen gå och lägga mig. huvudvärk återigen.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0