tillbaka efter en underbar helg

fy på mig, haha. nu är jag tillbaka, på riktigt! 
ni vet bilden jag la in på vad jag vill ha? arh, jag blir snart desperat, vill verkligen ha det! :(  uuh, ge mig. haha ;D
iaf, min helg har vatt otrolig?! :D 
älskling kom i lördags efter hockeyn, och vi knallade ut och köpte godis och so on, på vägen till allivs gick vi förbi hans kusin, emelie's, hus. så var hon där, så skulle hon med till allivs, så vi fick skjus fram och tillbaka till henne. :)   sen gick vi hem igen, och åt en jävla massa godis och chips och dipp :$ haha, vi är feta. <3  och vi började se Saw 5, men det var helt konstig bild. så får göra om den, men vi tog felon tror jag den hette, riktigt bra faktiskt! :) men vi somnade, och såg klart det på söndagen. och söndagen blev en hel dag mys hos mig. arh! :D underbart, det blev tv, reklam tittade, rester av godis och mys. jag älskar dig så ! :)
idag är det redan måndag, och älskling har gått för ett tag sen. det blev helt ensamt nu. :(  suck.  men jag har lite att göra idag.. ska bara komma på vad det nu var! haha. eller var det nog bara som jag inbillade mig, jo så var det nog. haha.  jag måste iaf ha tag på malin! vi ska hälsa på våra praktikplaster, som börjar nästa onsdag! får se hur det går. 
nej, jag ska hitta på ngt annat, det behövs dammsugas på mitt rum, frivillig? eller måste jag peka ut någon?



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0