tillbaka efter en full helg.

jodå, helgen är avklarad, och jag känner mig nästan helt nöjd. man skulle ju bara fått träffat älskling lite mer i helgen, så skulle den vatt fulländad. men det blev ändå lördagen natten och hela idag, så underbart. :D 
igår var jag då hos min faster och fabro. :)  bjöd på mat och dricka. och jag har nog aldrig förr drukit så många glas bål. haha, kan ju faktiskt säga att det kändes ;b skit gott var det. arh! :D  iaf, sen spelade vi lite buzz och sen lite guitar hero. :D skit kul ;D haha. och sen var det en promenad hem, och sen kom älskling. :)   somnade runt två tiden. :) 
och vaknade vid tio av att mamma stod och skrek på azzar.  sen blev det frukost, mys och så. :) kolla madagaskar på tv. ;D  sen stack han hem och duscha och lite så, och jag gjorde v mig och så. :) sen kom han tillbaka efter en timme typ? :)  så körde mamma och jag och köpte mac donalds mat till oss :$ haha.  sen blev det tv och mys och aa fick vi avsluta med. arh, du är så jävla bra älskling. <3   
och nyss har jag duschat, ska slänga mig i sängen alldeles strax, det är ladder 49. så jävla bra är den! :D första gången jag såg den, låg jag och böla. så ja, det blir det. :) skolan i morgon, känns väl sådär?! efter en sån här underbar dag har man inte lust till skolan, man vill bara ha en repris på dagen.  tandläkaren i morgon också :s laga hålet innuti tanden :s gud vad jag är rädd.. skicka iväg ett litet det kommer gå bra - sms imorgon tack :$ haha.      nej, godnatt.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0