rörigt, jovisst

min pojkvän är en apa :D  <3

haha, har vatt med han nu ikväll. :) efter som han tycker jag är tjockis, och jag tycker han är en apa (som han tycker jag är)  så gick vi ut och gick. :D myyys, pumpkin. :*    och vi har kollat ut hur vi vill våran villa ska se ut, och att vi ska ha grisar kor hästar var vi överens om, eller nästan, och vi skulle ha hönor och kalkon isället för tupp!   haha, vi är rätt störda, men det är väl därför vi hör ihop, för om jag är kär. du skulle bara veta mina kära bloggläsare (och älskling) mmhm, ord kan inte förklara. men.. jag älskar dig, och det vet du om. <3 och det är för evigt.


som ni har förstått har kvällen bestått av honom, lovley. :*   och snart ska jag borsta tänderna, sen slänga mig i bingen, :D   skönt som få. önskar bara där låg en liten min pojkvän är en apa, där i. det skulle vatt skönare. :D   sov gott.  vi hörs i morgon! ;D



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0