onsdag.

jag måste verkligen försöka blogga mer.. detta går inte bra. har haft en full dag, till! hem från skolan, städa upp på rummet, sen äta och sen kom älsk. och mös vi och chilla! ;D haha, masera över honom! mmmhm (y)   kan om jag vill.  sen var det iväg och spela, och det gick bra tyckte jag :D  inget att klaga över. :) moster och mormor var även där, puss på de :*    sen kom jag hem, och då var det duscha, och gissa vad?!  om ni sa huvudvärk, får ni tio poäng!  för det har jag ikväll igen :s arh, blir tosig på den!  förresten, det gick bra i skolan också ;D haha, bara lite och göra i köket, men det funkade. malin och jag roade oss.  
nej, jag ska krypa ner i sängen och sura lite, saknar och sova med älskling så förbannat mycket! :(

förresten, imorgon är det jobb. :)  skönt att få inte lite pengar, 320 :)  kanske tar med kameran och slänger in lite bilder imorgon! ;D  ska tömma den nu. :)  



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0