onsdag.

ska bara säga en sak du A ... stå för vem du är istället. blir bara mer pinsamt annars.


men.. godmorgon! ;D  klar i tid för en gångs skull! :D haha. grattis till mig. :)  iaf, idag är jag på mycket bättre humör, så tänkte berätta vad jag köpte igår och hur det var! ;D
jag tåg tåget in till stan 10.25. mötte upp malin elva. så åkte vi direkt till min praktikplats, kolla läget och så! :) och där var jätte mysigt. och litet och lagom! :)  kommer storm trivas hoppas jag. :D och han som jag träffa, var  riktigt trevlig!  nej, det kommer nog ordna sig. sen efter det, åkte vi till malins praktikplats. haha :D det var gigantiskt! hon kommer gå vilse från spisen till vasken. nej, men det kommer nog ordna sig för henne med ;b sen åkte vi in till väla, och gick där ett tag, hon köpte två julklappar till sina brödrar. :) och så åt vi och sen kom helle och gjorde oss sällskap. :)  och efter ett par timmar där, begav vi oss till familia. :)  sen var det åka hem med mamma och pappa som också var på familia, har man tur ellor ;)  ja, och det jag kom hem med igår var; ett par öronhänge, en hårinpackning, ett linne, och så en present till älskling :D kan inte säga vad det är, för han läser här. :) haha ;b
nej, nu ska jag gå ner och skicka iväg pappa till jobb. :) 



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0