onsdag.

ja, nu har halva skol veckan gått. skolan idag gick skit bra :D och jobba med mumsika ika vill säga ;b och vi gjorde sallad för hela bunten, och sen blev det att vi fick stå i luckan (där serveringen beställer mat)  och jag fick GABA. :D hahaha. riktigt kul. och ettorna är ju hur goa som helst :D haha, och jag fick lära mig deras namn, eller ja vissa ställde mig frågan vad de hete hela tiden, så jag fick öva, och kan de flesta nu ;D haha.  nej, men det var riktigt jävla kul, nästan så man längtar tills nästa onsdag ;D haha. ajja, jag försöker få ork i mig att ta mig ner till oasis. men tror inte jag kommer lyckas :D haha. vi får helt enkelt se, annars tar jag det imorgon, och så skjuter jag upp det ännu mer, men nej. i morgon gör jag det istället. nu ska jag ändå tvätta av sminket och så, och gå och se en film. :D 
JAG SAKNAR MIN POJKVÄN TLL APA :( <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0