minnet här var bra, jadå!

självklart, efter jag uppdaterat förra inlägget imorse, skulle jag ju ner och dricka. gissa .. jag glömde. haha :D ajja, började med ett danska test av räkeorden, och det kändes bra!? :D  dagen gick och gick men tog aldrig slut känndes det som.. malin och jag fick ta lunch vid halv tre, för vi åt inte i matan, sopp. (n)   engelska provet känndes bra, men det gör det alltid. vi får se, och jo, ni minns matte provet jag hade? det med två nere, och jag förlorade? :D haha  det gick rätt bra, nästan vg. får vara nöjd :D
nej, sitter och väntar på att få träffa älsk, nu någon gång. om han inte halkat i duschen. nej där skrev han :D haha. så ja, vi hörs i kväll! ;D 


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0