måndag.

det har snöat till och från idag, och lika glad blir jag när jag ser det snöar, och lika sur blir jag när jag ser det slutat! :( haha.  det har alltid börjat snöa när jag klagat till nicklas att han ska fixa det, så han fixar det ;b haha :)
nyss vatt och spelat, gick det. det var mysigt. ska gå sen dit och spela i orkestern, och jag solar i morgon isället! :)  när jag kommer hem, blir det aa. :)  om inte älskling kommer hem tidigare, för då smiter jag nog honom. saknar honom allereden :$ men det är väl inte konstigt, har haft han vid mig hela helgen, sen POF. är han bort. :(
imorgon blir det stan och väla med mallepalle :D haha ;D  sen ska jag till familia innan jag åker hem, in till H&M, sa jag inte kunde hålla mig :$ haha.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0