lördag.

måste allra först skriva GRATTIS min underbara pojkvän. <3

och nu, godmorgon :)  jag uppdatera inte alls i torsdag, jag satt mest och var orolig för älskling, han åkte in till sjukhuset igen, och denna gången inlagd, och skulle bli opererad.. så jag kände det blev inget bra inlägg, så jag radera det igen.  och igår åkte jag till skolan, var där 30 min? sen åkte jag till älskling på sjukhuset, och där stannade jag hela kvällen fram till kvart i elva. vi fick till en rätt så mysig fredag trotts omständigheterna, haha ;D hans mamma och bror och hans bror tjej kom med godis och så. :) sen kolla vi idol. och ÄNTLIGEN åkte johan ur. :D 
och nu är nog älskling på väg hem, han fick komma hem idag. :) så det blir hem till honom vid sex, kalas för honom och smörgårdstårta, tror ni jag är sugen ellor :D haha.
nej nu blir det frulle.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0