godnatt.

nu är kvällen snart över för min del! det är en dusch och hårföning imellan. det kommer snart.
pluggandet gick bra?  som det alltid gått när man har en uppgift, skriver av. så jävla bra. (Y)  ja, vi får resultatet om 8 dagar mina vänner, håll ut. jag klarar mig.
moster var här innan. och gud vad jag älskar henne, önskar jag bodde med henne isället. :D arh, så mycket mysigare de bor, och lever i vardagen.
tillbaka till verkligheten. jag vill inte till skolan i morgon. känner verkligen inte för det. och jag vill se aa.
idag är jag på ngt konstigt humör.
så jag säger godnatt nu.


puss


ps. jag saknar min pojkvän .. faktiskt. imorgon och resten av helgen får jag honom :*   miihi, guess you waits :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0