god(morgon)dag tisdag.

skolan gick helt okej! fick tillbaka testet vi gjorde på danskan, 2 fel! (Y) är man bra eller är man?! :D  haha. och jo, vi fick tillbaka engelska provet igår, och jag fick 40! och det var det högsta i klassen, malin och jag och emmelie hade 40 haha :D   iaf, skolan gick snabbt, vi slutade ett idag, skönt ;D  så åkte jag hem, mamma och jag körde ut till väla. och jag lämna tillbaka min tunika jag köpte igår, -och vad har vi lärt oss av detta filla?  att jag inte ska köpa bara för att det ska va så (A)    hahah, det är ngt mormor och jag har, vi måste alltid köpa ngt ;S men jag hade ångest hela dagen igår och idag, så det känndes bäst! :) nu har jag redan kollat ut vad jag ska köpa :D  men det tänke jag inte säga, för det är en överraskning till älsk! :* och jo, sen måste jag ju också köpa present till den jävlen som fyller år :D haha, plutte då :*   snart är det middag, potatismos :D MUMS.  sen ska jag spela, det är jag och två följter som ska spela tillsammans på en liten konsert ;b  im going to rock :D haha.  nej, jag är på ngt finurligt humör, fast jag har sån jävla huvudvärk och mensvärk. HELT SJUKT. haha, inga p-piller hjälper ;s inte ipren iheller. jag måste gjort ngt hemskt i mitt förra liv, så jag får lida såhär nu.
nej potatismosen ropar :D
jag saknar dig rätt mycket mer idag älskade.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0