godmorgon söndag.

sitter hos älsklingn nu. :)  han spelar, och ja .. jag bloggar. haha ;D  det blev en tidig kväll igår med tyckte jag, men det är skönt ibland. älskling bjöd på mat igår, bakadpotatis med kyckling till mig, och kycklingsallad till han. :) muma, och sen blev det vila middag. haha. :)  även blekte vi hans hår, snygging. <3   men nu har han brun hårfärg i, och det ser ut att bli mega bra, men han tvekar. men får ju vara lite positiv :D  sen ska jag kila hemåt, slå in presenterna till pappa, för det är ju fars dag. :)  senare ska jag och sola, och sen kommer älskling hem till mig, :*:*  och sover hos mig.
hade ni en bra går dag? :D som ni kan ana, hade jag en super mysig kväll och dag! :D



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0