godmorgon söndag.

nog ångest jag har! arh, haft en hel vecka på mig att göra läxor, plugga till prov mm. tror ni jag gjort ngt? ;s nej. fan.. imorgon är jag ledig också, får ta igenom det då. arh .. förresten så måste jag fixa mina naglar i morgon, skit.
iaf, vaknade vid halv elva idag, låg kvar i sängen till tolv, skönt! :)   förresten, så vakna jag i natt, så kolla jag lite tv, hur skönt som helst! det är ingen reklam på natten :D haha.  iaf, vid tolv gick jag upp och åt lite, mamma hade köpt nallekorv :D haha. så läste jag tidningen, och nu är där två annonser med heliga birma kattunger till salu :D  åw, jag vill ha.. ska ha! :D 
nej, jag ska göra annat nu.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0