god"morgon" onsdag. :D

eftersom ingen kom med någon mer bra för mig att skriva om (förutom någon som mumlade om jag skulle skriva mer om min "snygg bästavän" . heheheh <3)     ebbas snart förresten? i miss.

iaf, imorse.. ja, säger bara ETT ord. KAOS. herregud. hahaha :D  men morgonen är över som tur är, och nu luktas det middag här, och jag hör hur magen börjar kurra. det blev bara en liten torr macka i skolan som smaka äckel, och lite potatismos. jo! och mitt äpple! :IIII  haha.  köket gick bra idag, jag har faktiskt kul med klassen där, och det är ju nästan huvudsaken? :D  dock mer irriterad är jag över praktiken sen, vill inte :''''''(   skulle kunna bryta benen eller ngt för att få slippa. blä.. får väl ta mig igen de veckorna. ikväll blir det väl älskling?!  jag vet inte var filuren är nu :( haha. men han dyker upp, ni kan va lugna ;b haha.
nej, middag var det på menyn.



puss

Kommentarer
Postat av: anya - my life, your entertainment

din bästis är snygg. det kan varken du eller jag eller någon annan hjälpa :) sen att du är avundsjuk är väl ditt problem :D

ehehehhe.

ja ebbas tack, fast har dom inte höststängt?

2008-11-05 @ 16:08:48
URL: http://aniya.blogg.se/
Postat av: anya - my life, your entertainment

din bästis är snygg. det kan varken du eller jag eller någon annan hjälpa :) sen att du är avundsjuk är väl ditt problem :D

ehehehhe.

ja ebbas tack, fast har dom inte höststängt?

2008-11-05 @ 16:09:19
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0