godmorgon måndag.

nu har min måndag börja, och den började rätt ensamt i sängen om vi säger så. :(  men det var iaf skönt att få sova ut, det är första dagen på lovet som jag gör det ;b och det är den sista ;b haha.  jag hade mardrömm i natt igen, arh jag blir tosig på det! får se om man kan bli av med de på något sätt! :)  får vi se.  idag hade jag tänkt sola, och göra vid naglarna lite. men undra om jag hinner ;s har engelksaprov i morgon, och har inte har anteckningar på vad vi hade, så fick de nu. haha.. jävla mög! ajja, får se hur det blir!  sen har jag test på danskan också ;s vi kör igång stenhårt efter lovet! heja.  nu blir det frukost.




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0