godmorgon lördag.

fan gör jag uppe nu, ja det kan man undra. arh, vill sova. :( men vatt uppe sen åtta. såja, det är lägerdag ;s haha. ska spela hela jävla förmiddag och eftermiddagen. haha.  mmhm, igår började jag kolla på oth från början, kolla ett och ett halvt avsnitt, sen kom jag på idol, fan! haha. så jag såg lite av det sista uppträdandet och snabbrepriserna, sen somnade jag, så jag missa vem som åkte ut.  men när jag hade kollat på snabb repriserna, trodde jag faktiskt robin B skulle åka ut, men det var ju robin E som åkte, synd. han kan det bättre än ett par där, som skulle åkt innan. men iaf, så kollade jag på några nyss på idol sidan, och fan vad bra robin B var ;s haha. och kevin överträffar sig själv. :)  haha ;D 
och förresten, jag har en ny favorit artist för tillfället, Marit Bergman. :) 
nej nu ska jag klä på mig och ta en ipren och sen köra ner där.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0