fredag.

jag fick springa till bussen imorse, ja springa hela vägen. haha :D och väl på bussen fråga chauffören om jag haft en stressig morgon!  jo, det tyckte jag att jag hade, och sen ser jag en människa på bussen sitta och skratta, och vem var inte det om ia?! :D    iiih. :*   iaf, väl på skolan blev det frukost där, sen vidare och hämta upp malin :D  sen var det lektion, efter lektion som ni förstår! jo förresten., det skitet jag satt och skrev ihop igår, skulle va klar v 48.. haha. har jag iaf den urvägen.  Och när jag kom hem, blev det middag, sen gick jag och sov en timme och lite till, skönt var det! :)  och nu har jag precis piffat upp mig, och ska hem till min älskade pojkvän. :*  det ni.
så vi hörs imorgon! ;D



puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det var inte förrens vid väla som du kunde prata normalt igen hahaha :D <3

2008-11-07 @ 21:18:20
URL: http://oliwea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0