fåglarna jagade mig

när jag låg i solariumet, försökte jag tänkta ut en väg, där det inte fanns några uppförsbakar hem till mig.. men jag kom inte på någon utan! så jag kom på en där det bara fanns en! så jag valde den. och slut var jag efter jag hade kommit upp för baken. så cyklade jag, och för att som sakt slippa bakarna, cyklade jag genom några områden, och där kom kevin förbi mig, (som jag först tyckte såg ut som tias) så körde han lite sakta brevid mig ett tag, sen fick jag cykla själv igen, så kom jag genom mitt egna område. så var himlen alldeles rosa på ena halvan och klarblå på ena, och var där gäs(s?) mitt i allt, det var irktigt fint! :D  så när jag var på min gata, ser jag att de är precis brevid mig, och jag fick fart på cyklen. och slira in i garaget som var öppet, och pappa som stod där inne och glodde, och undra vad fan jag höll på med. så utbrast jag bara; JAG VAR RÄDD DE SKULLE SKITA PÅ MIG, DE FÖLJDE EFTER MIG.  hahaha, ni skulle sett min min, pappa började bara flabba åt mig. (det var efter en gång jag och malin var på stan och gick, som vi blev lite överfallna av fåglar, och deras skit) haha.  iaf, jag klarade mig, och ska snart duscha och göra v mig.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0