ditt rövhål

ARH, blir så jävla arg :s skulle hjälpa mamma med hennes hår, och hennes hår är sjukt tjockt, och jag skulle göra en inbakad.. men så ville det inte som jag vill, så borsta jag, så börja hon gnälla över min borste, och blev sur och stack, så gick jag efter och tog hennes borste och fortsatte igen, men så börjar hon klaga över mig :ss FAN, ta dig i röven.. fattar du inte att du sårar mig?     jag hatar dig.         älskling, kan vi flytta nu?
iaf, skolan gick bra, gick snabbis på stan med malin efter skolan. :) hittade en mössa, halsduk, polotunika, :)   och sen var jag och spelade, och första gången på många månader körde jag moppe ;b haha.  och sen började annelie och jag pladdra :D  haha, vi sluta aldrig, så jag kom hem sent. ;b ska gå ner till orkestern sen och spela igen. :)  sen kommer paps och hämtar mig ;D  
nej, vi hörs senare. :)




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0