arh, jag är sämst.

förlåt, jag är verkligen dålig! jag ska försöka att ändra derra med bloggandet. :(    och även mina läsare har minskat :( och jag ska fixa tillbaka er! ;D
iaf, igår var ännu en av mina dagar som var fult upp. skolan var det först, som gick bra och var kul. köket igår igen. :) och efter skolan, följde malin med mig. :) haha, vi gick springa från 1an, till min, för att hinna med bussen ,b haha. och vi hann, även med en malin som hade trillat! :) så gick vi in en runda på familia, köpte tröja. berättade kanske om att jag fått hårfärg på, och det var faktiskt en av mina favorit t-shirts!  som jag köpt i danmark. och på familia hade h&m öppnat, och där fanns det, likadan! två tröjor till priset av ett, och jag blev helt överlycklig. och köpta det direkt. :) en svart och en vit blev det, och nöjd är jag. :) sen blev det en milkshake, och sen en pojkvän som hämtade mig och malin på familia. :) mys :*  
och väl hemma fick malin strycka min skjorta, och hennes egen, jag brädde vars en bulle till oss. :)  och vi åt, och sen körde min pappa in oss stan, GA. där hela vår klass skulle severa. :) skönt, 320kr rikare blev man, och det kan jag lova att man behöver, när man ska ge en överraskning till älsk, och sen present! haha ;D men det kommer fixa sig.
det var rätt kul igår ändå :) speciellt tåget hem, "det har nog snöat, eller så är det havregryn" haha. måste säga att ibland är jag rätt bra. haha, och förresten så snöar det ute nu.  arh, vad mysigt. promenad ikväll älsk om det är snö ute och snöar. :*    jag var hemma vid elva igår, pappa hämtade mig på stationen ;b haha. :)  
just nu sitter jag i skolan, har näringslära, men jag har gjrot allt. och jag orkar verkligen inte göra fördjupningsuppgifter, så jag får hägre betyg, jag är nöjd batra jag får ett G. och det får jag. för jag har vg och mvg på prov och inlämmningar. G räcker bra för mig. :)   snart är det lunch, äcklig mat, får bli en bagge eller ngt. :)  sen hem duscha och iväg till älsk. :) 

nej, nu ska jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0