Vilken färg har stjärnor, älskling?

oscar, tack för du är med mig, trodde jag aldrig. tack för alla tecken du gav!
men oscar ..  skrämm mig aldrig så igen, lova det.




efter två dygn utan sömn, sov jag i 12 timmar. det skulle nog blivit längre om inte nicklas smsat. :p  iaf, igår var jag ute och gick och tänkte, och kollade på söta igelkottar som sprang runt mig och sniffade och tuggade. haha, så jävla söta.  iaf, sen kom kevin körandes, så plocka han upp mig och körde hem. så satt vi hos mig ett tag och kollade på inspelade talang 2008.  sen efter det körde han hem, och jag gick och la mig.




When I first saw you, I saw love
And the first time you touched me, I felt love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0