valborgs firande slut.

detta var fan sista valborg jag firar ;s  varje valborg blir alltid lika dan, bråk, tårar, deprimerande, osv.  i år var det min tur att va i slagsmål, med en jävla emo brud som var större än mig ;s men dock fick hon mest ändå. och sen var det mot ett gäng killar, dock inga slag. så förbannad ännu. iaf, förlåt mig kim för järndörren. :) haha.  det var faktiskt inte med meningen. men dock reta du upp mig när du stod innan för den. nästan så du får skylla dig själv ;}}  nej men, annars var dagen underbar igår. :}  förutom kvällen. måste också säga att när vi titta på brasan i bjuv, va vi med alice och khaila. så jävla söta :D bild kommer senare. de är på anya kamera ;b  så hon får fick fram de. :)  nej nu ska jag  äta ngt, och se om anya vill äta, för hon ligger på min sova och sover tror jag. :)

ha det bra, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0