lista

jag snodde listan av oliwia, hata mig inte. <3




DIN OMGIVNING
1. hur många går det i din klass? kanske 16 eller ngt
2. Känner du någon som röker? Ja
3. Hur många är ni i eran familj? som bor hemma är vi 3, annars 5
4. Har ni några husdjur? ja, en hund (snart en till hoppas) och två katter
5. Känner du någon som knarkar? ja


OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? ja, klart
2. Hur många vänner har du? tillräckligt
3. Hur ser dina bästa vänner ut? kolla på de ist
4. Vem är din bästa vän utav det andra könet? jeff & victor utan tvekan


OM MUSIK
1. Vad är musik? musik är tröst
2. Vad lyssnar du på? det jag känner för
3. Har du någon favorit artist? nej


TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? ja
2. Har du skurit dig? ja
3. Röker du? ja
4. Har du någongång försökt begå självmord? ja
5. Känner du någon som begått självmord? nej
6. Känner du någon som har tänkt begå självmord? ja
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? ja
8. Har du någon gång provat droger? ja
9. Har du någon gång provat alkohol? ja
10. Är det någon du brukar ha "djupa samtal" med? ja
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig? ja


OM KÄRLEK
1. Är du kär? ja
2. Vad tycker du om kärlek? jag är kär i kärleken
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? kan man väl säga
4. Hur länge är det längsta du varit kär i någon? snart ett år
5. Är du homosexuell? nej
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? märker man
7. Bor dina föräldrar ihop? ja


Kommentarer
Postat av: Oliwia

Klart jag inte hatar dig :D

2008-05-03 @ 10:43:00
URL: http://oliwea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0