it's hard.

säger bara,  inte sovit på två dygn mer än två timmar, inte ätit på två dygn mer än en macka. fan vad jag hatar detta. inget går. iaf, igår kom kevin hit och trösta mig lite :) jag fick även köra hans crossmoppe, vilket gick enligt mig bra för att va första gången, vi körde till åstorp och hem till kim ett tag. hans granne stod och diska åt honom ;D haha.  jo förrsten, kevin klämmde mitt finger i en bil dörr! (y)   det gick inte att gå, jag bara, jag sitter fast någonstands. haha, rätt kul var det. men aj som fan när man öppnat dörren :s  iaf, sen körde vi hem från åstorp, och hämtade bästis paj. och vi bestämde att vi skulle dricka med kim och emil & hans familj, rätt soft där och så. men dock sina brister, ja. :'(    us, kan inte ens tänka på det nu. :(  iaf, kim emil anya jag gick hem till kim, alla däckade utom jag. satt och kolla på tvshop, drack kaffe, smsade med nicklas, vilket gjorde mig lite lyckligare för stunden. vid halv sju tiden gick jag in och väckte anya, och vi körde hem. när vi kom hem, däckade hon dirr, och jag kan så klart inte sova ;s fan..
jag hoppas vi ses idag <3

Kommentarer
Postat av: Oliwia

hoppas allt löser sig älskling

2008-05-03 @ 19:28:21
URL: http://oliwea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0