im so in love with you.

ibland blir man bara så trött på allt skit snack som går runt och rung och bara ställer till skit. far och dra.


ursäkta jag inte uppdaterat på ett tag. har haft fullt upp.. :)  
i tisdags gjorde då emma mina naglar :) tack bebo. <3  sen på onsdagen var jag i dk med mamma och lucas, mysigt värre, och brun  blev man. :)   sen i torsdags klippte jag & slingade nicklas hår. :)  och så i går, (fredags) kom bästis till mig :D  det var mysigt. saknat henne som fan. :(  och vi åkte hem till mig, käka, pappa langade smile cider från systemet till oss, sen åkte vi hem till födelsegrisen, alekz och sen blev det av till gröningen. :)  dock såg man inte mycket av alekz på kvällen, eftersom han har så långa ben och satt på puben. :) men bästis & jag roade oss sjävla med dennis & emma. :) och så träffade man männskor man inte sett på år :D som robin & kalle. :) trelivt värre. sen var det tåget hem, ont som fan i hela kroppen & trött & ont i huvudet. haha. men vi kom hem, och deckade. :)  sen väckte hon mig vid halv tolv och skulle hem. :(   ikväll blir det lugnt med pappa. :)  
puss <3



vad skulle jag gjort utan dig?  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0