i feel you in every single heartbeat.

jag vet egentligen inte vad jag skulle gjort utan dig. det är för smärtsamt att tänka på, egentligen. du får mig alltid att le, även under de svåraste tiderna. du har alltid funnits där, hjälpt mig upp, torkat tårarna när dom runnit som värst. jag är glad som stannade upp den dagen jag träffade dig. för jag hade precis tänkt fly, fly från verkligheten. men du höll mig tillbaka, och det är jag än idag glad över.  ärligt talat, jag hade inte suttit här idag om det inte varit för dig. du har alltid räddat mig, räddat mig från att falla tillbaka, sparkat upp mig när jag varit på väg ner, tröstat mig med din blick och dina varma ord. varje gång du kramar mig och säger att allting kommer bli bra känner jag hopp igen. varje dag med dig känner jag mig starkare. det är magiskt, hur två personer kan höra ihop såhär bra. lämna mig aldrig, det måste du lova. jag kan inte föreställa mig ett liv utan dig, för försvinner du, försvinner en väldigt stor del av mig.
tack för att du gör mig lycklig, tack för att du förstår mer än vad jag egentligen själv gör.
jag älskar dig, och det gör jag med hela min själv. idag, imorgon och för alltid.
utan dig, är jag ingenting. /a.


image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0