Då är det tid,

tid för tårar.


 

då är det söndag igen, och en hel helg har gått åter och måndag i morgon, vilket är depp. men på tisdag träffar jag emma<3 och på onsdag ska mamma lukas och jag till dk ;D iaf, helgen har vatt underbar. i fredags kom älsk hit och åt med oss, vi grilla & så :) sen gick vi hem till han och somnade där. innan dess hade vi duschat azzar ;) haha. sen i lördags gick vi hem till mig på eftermiddagen, innan dess hade jag vatt ute med nemo och kenny ;) sen när vi kom hem, gick vi ut i  trädgården och sola, sen mös vi lite, sen lagade jag middag till familjen, och de gillade den ;D  sen satt vi ute på verandan och mös. :)  jo, i fredags efter vi ätit, stanna nicklas & jag ute på verandan ett tag och låg i soffan, så kom min super gulliga mamma och la filt om oss ;D haha.  ja, sen idag så åt vi frukost ute, sen gick han hem, och jag åkte iväg till skolan med azzar, skit varmt. :p sen körde vi hem till farmor & farfar va där ett tag, mats kom också ;D  sen till allivs, och sen hem. :)  funderar på att ut och springa sen, men vill inte själv & oliwia kommer jag aldrig få med mig känner jag på mig :D men ska nog fråga ändå. förresten, så kom pappa nyss in med en blomma till mig ;D <3


tack för en helt underbar kväll älsk, allt känns som innan. och jag vill inget mer
än att va med dig resten va livet. efter allt som ändå hänt, älskar jag dig mer än
jag älskar något annat. låt mig få bli din föralltid igen ;$$  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0