-

jag kämpar ännu vidare för oss två. där är ingen annan för mig än dig, och det vet du egentligen. vad som än händer, kommer jag kalla dig enbart min, som du sa en gång i tiden du ville. jag tänker verkligen inte ge mig i första taget. jag vill fortfarande inte utan dig, det är för hårt och jobbigt. jag kan inte se mig utan dig, helr ärligt. jag kan inte se någon annan brevid mig än dig. och det är så det ska va, just du. jag antar att jag inte kan göra mer, så jag får vänta på tiden, och hoppas så innerligt. men vad som än händer, glöm aldrig att jag alltid kommer älska dig, och aldrig ändå kommer lämna dig på riktigt, det vet du va?


image51

 du vet att det är du som ÄR mitt hjärta va?

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

Det är ju vi :)

2008-05-24 @ 02:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0