you're so fine.

idag i skolan stack jag mig med kniven i handen.  haha. grattis typ? 
iaf, jag fick gå tidigare, för min mamma kom och hämta mig. skönt som fan! farfar hade vatt på sjukhuset, så mamma tyckte jag kunde komma hem då också ;D så mamma farfar och jag åkte till maxi och handla. :) sen hem till farfar & farmor och lämna av allt, plus att jag blev 200:- rikare, och ett marabuo cohklad med nonstop i! :) mumsigt du. sen körde mamma mig till nicklas, som var hos norberg, så gick vi till allivs, sen gick nicklas & jag hem. :)   aarh, vad allt är på topp nu, förutom att nicklas åker massa nu några dagar fram. :(  jag får väl peppa mig med lov. och på att han alltid kommer tillbaka. :) 
förresten, vad alla ska klaga på bdb, det är kanske för mycket blått, och förlite rosa, ;}  men annars är den helt okej! förutom det är segt, men det är nog pga min data. :) höhö.
nej nu ska jag nog packa ner mig i sängen, och sova. trött som ett as, vatt det sen igår. det är inte lätt att va liten & växa. :( haha.
puss
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0