uttråkad..

21,17.
innan bestämmde jag mig för att se på film, valde beck - tysta skriket (dock sett den innan) men jag somnade. skönt som fan, men vaknar av min jävla data ;s den låter som fan, åt helvete. haha. sen la tagentbordet ner, och då bestämmde jag mig för att röja upp på rummet litet, kom fram till att jag vill ha ny säng, ja, jag SKA ha en ny. haha. tar det snacket med mamma och pappa i morgon när vi äter ;D  nej, fy vad jag är uttråkad.. :(  bästis skulle vatt här, men det rövhålet är i ängelholm .. :( nej det blir väl film, och sen sova antar jag. :)
puss


image26


Kommentarer
Postat av: anya

jag är inget rövhål!
bara för jag råkar ha snygg rumpa..

MEN IDAG KOMMER JAG HEM

2008-03-27 @ 09:27:34
URL: http://alcoholiic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0