slappt.

underbara morgon? :)   haha.
jag vet inte vad jag gjorde i morse, jag försov mig inte, men missa bussen, & tog den en timme senare. så tänkte jag, ja med då sitter jag vid datan ett tag. men då ska den konstra, internet funka inte. datan stängdes hela tiden. så jag gick ner & käka istället. sen gosa jag med azzar, sen kom jag till bussen, och så satte jag mig, så kollar jag längst bak i bussen, där sitter oliwia och skickar sms till mig, så gick jag bak till henne. så skickade hon iväg smset när jag satt brevid henne, sen fick jag det när vi var i hbg ;b haha. cpppp.  iaf, tog den grönasköna bussen till skolan, när jag hoppar av, kommer danne och hans tjej och skriker att vi har slutat för dagen, jag bara jo kul danne! jag hade du ställt in mig på en hel dag, med 6 terori lektioner, dock minus en, eftersom jag kom en timme försent. men dock hade de rätt, och glad blev jag! så det var bara tillbaka till knutan, missa dock min buss ;s sen missade jag det första tåget, men sen kom jag på det andra. haha. :) nu ska jag se aa, sen iväg med mamma! :)
jo, jag saknar min bästis & vi ses på fredag. 
puss
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0