så gick vi igen, bästis&jag.

godmorgon.
haha, igår åkte anya & jag till åstorp på lite förfest, skit skoj. :)  sen hamnade vi i kvidinge, där va ju mindre skoj ;s uuush säger jag bara. haha, men dock anya & kim var as söta hela kvällen ;DD ville knappt dra hem anya. haha. men iaf, i kvidinge var det trist, och de flesta gick, så vi åkte hem till kim istället. men där blev det bara tv & slapp, och prat med kims mamma ;D sen blev det hemgång, anya & jag tog bussen till hyllinge, dock hoppade vi av en hållplats för sent, så vi fick gå en liten extra runda ;b  men det gör inget, det var en mysig hem gång, med massa prat. :) 
nyss vaknade jag upp brevid anya, :) hon sover så sött, och jag har ont i hela kroppen, har hon nog också när hon vaknar ;D  ikväll får vi se hur det blir. jag mår inte alls speciellt bra. ;s kommer en update senare.
puss
image16

Kommentarer
Postat av: anya

jag älskar dig jättemycket bästis, och du gör allting så bra

2008-03-15 @ 13:39:24
URL: http://alcoholiic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0