lov.

imorse vakna jag när mitt alarm ringde, jag & var mega pigg och skrek till anya som låg brevid;
-OPP OCH HOPPA :D  DAGS ATT VAAAKNA!
& anya var trött och viska; jag vill inte hoppa! 
haha, det var rätt kul! ;D sen var det iväg till skolan. :) anya med mig hela dagen :'D  vilket gjorde skoldagen roligare. :) iaf, sen var det hem, och sen åkte hon hem. :(  men i morgon ses vi igen ;D  haha.  vi klarar oss inte utan varandra ;$$ iaf, älsk kom strax efter anya åkt. :)  & vi har haft mys. snart ska vi se på en film på tv, tror dock jag kommer däcka big time. haha. jo, förresten, nicklas hälsar! :)  haha.  jo förresten, nu har jag lov, fett skönt! :)
puss
image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0