ingeting för dig, vänta här.

12,01.
go' dag alla glada! 
i morse vaknade jag hos älskling, men dock låg inte han i sängen när jag vaknade. men kom efter ett tag ;D  så fick jag frukost på sängen ;$ han är så gullig ibland, men dock får jag alltid mumma frukost på sängen hos honom. :)   sen blev det mys, sen fick jag gå hem till min kära hund, för han behövde gå ut och kissa. så jag kilade hemåt, det var mysigt. lagom kallt, dock ljust.  gick och kisa hela vägen hem. haha! måste ha sett kul ut ;D   när jag väl kom hem, gick jag ut med honom.  vi gick en härlig runda i snön som var kvar.
- jag valde dock att gå på ett hårt ställe,  det tog inte så hårt idag som jag trodde, jag måste ha kommit över det mesta, nu efter 2 och ett halvt år. du måste frysa bebe. :(  det är ju så kallt att alltid ligga ute, jag saknar dig. 

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0