I don't mind.

söndag, ljuva lunga söndag.
idag har jag bara sovit, älsk sov här i natt, så det blev lite mys och så i morse. sen när han gick, var det tänkt jag skulle till skolan med azzar, men det blev aldrig av. jag var för trött, så jag låg och sov istället, skönt as hell. förresten, jag somnade till ett bra program på 3an ;D bror kanin eller ngt hette det. haha. ikväll blir det inte som vanlig söndag, vilket är jävligt trist :(  vanlig söndag är, mys med älsk & kollar på skärgårdsdocktorn och sen wallander.  det blir iaf skärgårdsdocktron, sen skulle det ju vatt wallander, men det komm i morgon på tv tror jag. så det blir en trist söndag kväll. uppdaterar kanske senare.
puss
(förövrigt saknar jag bästis. <3 )
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0